۲۸هفته واسه سونو رشد خوبه برم؟؟؟

۷ پاسخ

یکم زوده بنظرم ۳۰ یا ۳۱ برو
من خودم ۳۰ هفته و ۳ روز بودم رفتم

به من گفت ۳۱ ۳۲ هفته برو

من دکترم گفت ۲۸ هفته و ۳ روز برو

وایسا ۳۲برو من رفتم الان مبگم کاش وایمیسادم ۳۲میرفتم

من ۳۲ هفته و ۳۶ هفته رفتم

۳۰هفته بهتره عزیزم تازه بچه از هفته ۲۸شروع میکنه به وزن گرفتن

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان السا. ،❤️تو دلی مامان السا. ،❤️تو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری