۲۸هفته واس سونو وزن خوبه ؟

۳ پاسخ

به من گفتن بین هفته ۲۸ تا ۳۲ میتونی بری

منم ۲۸ هفته رفتم تا الان فلا دیگ نفرساده همش فکرم مونده میگم کاش میرفتم وزنش ملوم میشد اگ خدای نکرده کم‌بود تغذیمو بهتر میکردم

اره عزیزم
زودتری بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی