۴ پاسخ

من ۳۱ هفته ۴ روز رفتم الان نرو ۳۱ یا ۳۲ برو تا باز اخر یکی دیگه انجام بدی

نه خیلی زوده

میتونی بری ولی بازم باید هفته های بالاتر بری من چون دکترم خودش تو مطب هر ویزیت سونو هم میکنه ۲۷ هفته ۶ روز انجام دادم

اره.واسه منم نوشته

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ام بارداری