خانوما این هفته میتونم برم سونو رشد جنین

۴ پاسخ

گلم اینها دارین

تصویر

بله منم ۲۸هفته و ۴روز رفتم

اگه سونو وزن منظورته دکتر برامن ۳۲هفته نوشت
میگن ۳۱و۳۲هفته زمان مناسبیه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۰ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری