خانما تو 31هفته میتونم برم سونو رشد جنین ؟

۸ پاسخ

دکتر به من گفت پایان ۲۸هفته بیا

من ک میخام برم

اره .

آره برو

اره حتمااا برو من ۲۹ رفتم
هرجی زودتر بری بهتره اگ‌وزن کم باشه یه کاری کنی

اره دیگه از بعد سی هفته میرن

نه زوده من ۳۴ هفته و ۵ روز رفتم و شد اخرین سونو دیگه بعدش اگه خودت بخوای میتونی یکی دیگه تو ۳۷ هفته بری

اره من 31هفته4روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وچهارم بارداری