من ۳۳ هفتم کامل بشه برم برای عکس بارداری یا زوده؟

۷ پاسخ

من همین دیروز رفتم😐

نه اتفاقا خوبه
آخرا سنگینی و اذیت میشی تازه پایین هم میاد، الان دیگه بهترین زمانه

اره خوبه. هفته های بالاتر ممکنه ورم‌ کنی
زشت میشه ادم😁

من ٢روز ديگه ميخوام برم

هرچ زودتر بهتر امروز رفتم عجیب خسته شدم این هفته هم ورمم اوج خودش بود کاش ماه قبل رفته بودم😫

الان وقتشه دیرتر بری خسته میشی زود

من ۳۴بود‌رفتم فک منم

سوال های مرتبط