آخر این ماه خوبه برم برای عکس بارداری یا ن

۶ پاسخ

هرموقع شکم داشتی برو ۳۳ هفته خوبه فکرکنم

اره وقتشه

هرموقع شکم داشتی برو
نزار سنگین بشیی خیلی اذیت میشی اونموقع

خودت ببین سایز شکمت خوبه تو عکسا مشخص میشه برو
من گذاشتم برای اولا ماه ۹
کجا میخوای بری عکاسی

هر موقع شکم داشتی برو

۳۵هفته خوبه شکمت بزرگه

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۱ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی