مامانا 32 33 هفته خوبه برم برای عکس بارداری؟؟

۳ پاسخ

عزیزم کدوم آتلیه میخای بری؟!

آره بهترین تایم همین ۳۳ ایناس من ۳۵ هفته رفتم ولی اواخر بارداری هر روز ورم دست و پا زیاد میشه سخت تر میشه و شکم میوفته پایین میگن شکم بالا باشه قشنگه عکسها

اره اشتباه منو نکن من گذاشتم این موقع برم که قشنگ گردالی بشم ولی انقددد سنگین شدم دو قدم نمیتونم بردارم
فک کنم اصن نرم اتلیه جونشو ندارم😢
حتما همبن هفته ها برو

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد