خانوما این شکم برای عکس بارداری خوبه؟😄

تصویر
۱۲ پاسخ

ب نظر من خوبع، ننداز ماه اخر

ای جانم چ شکم نقلی داری💗

اره منم هفته ی پیش رفتم همین حد بود لباسای آتلیه جوریه که قشنگ شکم معلوم میشه بعدش اینجا گفتن تا ۳۴ هفته بهترین تایم عکاسیه بعدش خیلی سخت میشه

ای خدا 😍😍😍😍😍

بذار یکم گرد تر بشی
منم منتظرم یکم گرد تر بشم بعد برم عکاسی
ماه بعدمیرم عکاسی

یکی دو هفته دیگه بری بهتره منم آخرای ۳۴ هفته رفتم فرم شکم قشنگتره .
فقط قبل اینکه نافت بزنه بیرون بری

اره عزیزم

اره عالیه
منم فکر میکنم شکم ندارم ولی بالباسای اونجا خیلی تو چشم اومد وجلوه کرد

اره بابا خوبه من که هنوز نگرفتم ازاین به بعد تازه شکمت یهو رشد میکنه

یس 😁

اره لباست چطوری هست عزیزم

بذاری دو سه هفته دیگه خوبتره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی