والا تی وی ک همه جارو آروم نشون میده و مردم در خیابانها دارن جشن رهبر جدید میگیرن پس کجارو میزنن انگار جنگ نیست از نظر صدا و سیما
امروزم جنوب خییییلی زدن وحشتناک بود
رسالت که سمت خونمونه رو زدن افتضاح
خواهر امروز از ساعت ۳صبح اصفهانو کوبید ....یعنی هر جایی را دوبار میزد دوباره نیم ساع پیش هم استانداری نزدیکا میدان نقش جهانو زد ...قلبم درد گرفته از ترس
دعا کنید کشور قشنگمون غز این ویرانه تر نشه ...بخدا وقتی اصفهانو میزنن گریم میگیره خیلی شهر زیباییه و شهرداری وجدانن بهش رسیده
اهواز از دیشب داره میزنه
زدن ولی خبرا اعلام نمیکنن زیاد
غرب تهران فردیس کرج اصفهان خرم آباد
والا ب طرز عجیبی ارومه انگار تو کانالا ها مث قبلا خبری نیس امیدوارم ک تموم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.