۴ پاسخ

ان شاءالله که به سلامتی زایمان کرده باشین اگه امکانش هست لطفا سوال های منو راجع به بیمارستان ۱۷ شهریور جواب بدین
تو ساعت ملاقات همسر و بچه ( پسرم ۴سالشه) راه می دن؟ دمپایی و خوراکی کم برای خودم ببرم؟
اتاق ها چند تخته هست؟
برای سزارین بیهوشی استفاده میشه یا بی حسی؟

نظر شخصیمه چون هرکیو دیدم ازین بیمارستان ها راضی نبودن نکه مخصوص زایمانه چندان اهمیتی ب طرف نمیدن خودم بچه اولمو هاشمی نژاد رفتم ینی عالی بود شکم اولم بود ۲ ساعته زایمان کردم خیلیم راضی بودم ب بقیه هم پیشنهاد دادم رفتن خیلی راضی بودن

بنظرم هاشمی‌تژاد خیلی خیلی بهتره

ام البنین از خیابان بهجت جمع شده رفته بیمارستان ولایت

سوال های مرتبط