اگه تحملت کمه بگیر زودتر سرپا میشی
به نظرم بگیر ضرر نداره احتیاط بهتره
بگیر خیلی خوبه
بله بگیر 😊
اره حتما بگیر
برا من که عالی بود
حتما بگیر
اره بگیر حیثیت ادم حفظ میشه،هی نمیان شیاف بزارن باسن مبارک
من گرفتم بخدا خیلی خوب بود خیلللی راضی بودم
بستگی به شرایطتت داره پول داری بگیر اگه نداری هم نمیخاد بگیری
من میخواستم بگیرم ولی درد نداشتم حتی شیاف هم نزدم تو سرم خودشون مسکن میزدن و درد نداشتم ولی خونه اومدم دکتر مفنامیک بهم داده بود میخوردم و شیاف هم دو بار زدم چون بلند شدنم از رو تخت یکم درد داشتم
به نظرم بستگی داره که درد داشته باشی یا نه
برا من ک نیاز نشد شیافم فقط شب اول گذاشتم
من راضی بودم و اصلا درد نداشتم بعدش
من با شیاف دردم قابل کنترل بود
حتما حتماااا بگیر .من سر اولی نگرفتم داشتم میمردم .سر دومی گرفتم عالی بود
ارهههههه
هر بیمارستان ظاهرا پمپ دردش یه جوره
برا خواهرم عالی بود
اما برا من هیج تاثیری نداشت انگار آب بود
شیاف گذاشتم خیلی تاثیرش بیشتر بود
از دکترت بپرس ببین اونجا پمپ دردش خوبه یا بیخودی
من نگرفتم، درد نداشتم خیلی
با شیاف قابل تحمل بود
مثل درد پریودی بود ولی شدید نه قابل تحمل
اره حتما بگیر واقعا برا من خوب بود نسبت ب سز اولم دردش شد حدود ۲۰تا۳۰درصد مثل پریودی ولی خودم ۴ساعتی یبار شیاف میزاشتم با اینکه پمپ درد داشتم عالی بود هیچ اذیت نشدم خداروشکر
من ک نگرفتم حتی شیاف هم وقتی از عمل دراومدم دوتا گذاشتم بعدش دیگه هیچی فقط سرم وصل کردن بهم درد هم نداشتم
بله بنظرم بگیر واسه من که خیلی خوب بود
تو زایمان قبلیم حتی شیاف هم لازمم نشد
این یکی رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.