۲ پاسخ

صداهای داخل شکمت عادیه عزیزم چون تمام اعضای داخلی شکمت دارن دوباره برمیگردن به جاهایی که قبل بارداری بودن ولی رعایت غذایی انجام بده اصلا هله هوله نخور سرخکردنی و فست فودو لبنیات و ماکارونی و هر چیزی که نفاخ هست نخور بزار هم بدن خودت اروم بگیره هم بچت نفخ و دلپیچه نگیره اذیت شه

تازه زایمان کرده آبی که میخوره هم باید کنترل کنه بعد پفک خوردی؟؟؟

سوال های مرتبط