اره عزیزم من دو هفته است درد شدید دارم .رفتم دکتر بهم شیاف پروژسترون داد .واقعا دردمو کم کرده .و سوزش واژینال هم از بین برده . البته سر خود مصرف نکن .بذار دکترت تایید کنه
استخون بیکینی اره خیلی درد میکنه
هنوز اخرا بدتر میشه
وای من روپسرم هرجامینشستماولش یه دادمیزدم بعدش مینشستم رواین یکی هنوزشروع نشده؟
خورده، له شده ، ازبین رفته😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.