خانوما عادیه که بیکینی درد میکنه؟ شما هم اینطوری هستین؟

۵ پاسخ

اره عزیزم من دو هفته است درد شدید دارم .رفتم دکتر بهم شیاف پروژسترون داد .واقعا دردمو کم کرده .و سوزش واژینال هم از بین برده . البته سر خود مصرف نکن .بذار دکترت تایید کنه

استخون بیکینی اره خیلی درد میکنه

هنوز اخرا بدتر میشه

وای من روپسرم هرجامینشستم‌اولش یه دادمیزدم بعدش مینشستم رواین یکی هنوزشروع نشده؟

خورده، له شده ، ازبین رفته😂

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی