مامانا مثبته؟؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بله مبارکه

اگه حالت تهوع داره فقط قرص دمیترون میتونی بخوری خوبه من تا ۳ ماه اول بارداری میخوردم جلو تهوع رو میگرفت

اره گلم مبارک باشه🩷

مبارکه عزیزم

آره مثبت

بله مبارکه خودتون خواستین؟ واقعا افرین بهتون😄❤

مثبته
میخواستی بچه؟

مبارکه نه گلم اون عدد ربطی ب دوقلوایی نداره من هنوز موعدم نشده بود هزار و خرده ایی بود

بله مثبت
نه ربطی به دو قلویی نداره

آره مثبته

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ضیاءو تودلی مامان ضیاءو تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دایان❤️💋 مامان دایان❤️💋 ۲ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفدهم بارداری
مامان میکائیل وتودلی مامان میکائیل وتودلی ۲ سالگی
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری