آره ممکنه پسر من همین موقع ها دندون درآورد
په دختره من ک الان همین وضعو داره
از ۳ماه تا ۱۱ماه اب دهانشون زیاد میشه گلم نگران نباش طبیعیه فقط بخاطر دندون نیست بزاق شروع ب ترشح میکنه
داره لثه صاف میکن اماده میش برا دندون
پسرمنم همینجوریه . دکتر گفت بذارید دستشو بخوره سعی نکنید از مشتشو از دهنش دربیارید .طبیعیه ن بخاطر دندون نیست
مال من سه ماه و یک هفتشه ولی مدام دستش تو دهنشه و آب دهن میریزه بیرون و نمیدونم از چیه
پسرمن ۳ ماهشه ی هفته اس بیقرار و دسش دهنش اب دهنش میریزه نمیدونم چشه کلافس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.