۷ پاسخ

آره ممکنه پسر من همین موقع ها دندون درآورد

په دختره من ک الان همین وضعو داره

از ۳ماه تا ۱۱ماه اب دهانشون زیاد میشه گلم نگران نباش طبیعیه فقط بخاطر دندون نیست بزاق شروع ب ترشح میکنه

داره لثه صاف میکن اماده میش برا دندون

پسرمنم همینجوریه . دکتر گفت بذارید دستشو بخوره سعی نکنید از مشتشو از دهنش دربیارید .طبیعیه ن بخاطر دندون نیست

مال من سه ماه و یک هفتشه ولی مدام دستش تو دهنشه و آب دهن می‌ریزه بیرون و نمیدونم از چیه

پسرمن ۳ ماهشه ی هفته اس بیقرار و دسش دهنش اب دهنش میریزه نمیدونم چشه کلافس

سوال های مرتبط