من آرد برنج واب و نبات آسیاب شده به اندازه که شیرین بشه و آب میزارم رو گاز یکم ب قوام برسه بعد بادومی که پودر کردم رو میریزم داخلش هم میزنم از صافی رد میکنم میدم بخوره
شکر نزن اگر هم سفت بود میتونی شیر خودت یا شیر خشکش رو اضافه کنی پاستوریزه تا یکسالگی دکترا قبول نمیکنن
من بادام خیس میکنم بعد میریزم مخلوط کن شیربادام درست میکنم بعد یکم آردبرنج باآب مخلوط میکنم میزارم روگاز قوام اومد خاموش میکنم
شیر پاستوریره ارد برنج و بادام اسیاب شده ریز
خیلی کم شکر میزنم
از وقتی سرلاک خور شده دیگه درست نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.