۳ پاسخ

من آرد برنج واب و نبات آسیاب شده به اندازه که شیرین بشه و آب می‌زارم رو گاز یکم ب قوام برسه بعد بادومی که پودر کردم رو میریزم داخلش هم میزنم از صافی رد میکنم میدم بخوره
شکر نزن اگر هم سفت بود میتونی شیر خودت یا شیر خشکش رو اضافه کنی پاستوریزه تا یکسالگی دکترا قبول نمیکنن

من بادام خیس میکنم بعد میریزم مخلوط کن شیربادام درست میکنم بعد یکم آردبرنج باآب مخلوط میکنم میزارم روگاز قوام اومد خاموش میکنم

شیر پاستوریره ارد برنج و بادام اسیاب شده ریز
خیلی کم شکر میزنم
از وقتی سرلاک خور شده دیگه درست نکردم

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۱۳ ماهگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی
مامان شاهانم🫀 مامان شاهانم🫀 ۹ ماهگی
مامان آرتا و تودلی مامان آرتا و تودلی ۱ سالگی