۶ پاسخ

بستگی داره عزیزم
من از ۱۵ هفته حس میکردم با اینکه بارداری اولم بود
به جنب و جوش بچه هم ربط داره
بچه ها باهم فرق میکنن
اگر‌ جفتت قدامی باشه یعنی قسمت جلوی رحم باشه دیرتر حس میکنی حرکاتش رو

منم جفتم قدامیه
ولی نبض تو واژنم حس میکنم
شما نبض حس میکنید ؟

من تازه الان متوجه میشم
صبر کن حسش میکنی

منم مثل شماهستم تازگیا یچی شبیع نبض خیلی ضعیف حس میکنم

منم
نگران نباش

اگر بچه اولته جفتت قدامی دیر حس میکنی من خودم ۲۳هفته متوجه شدم

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری