خانماچن هفتگی سیسمونی خریدین؟از هرسایز چن دست بگیرم

۷ پاسخ

هر موقع شرایط داشتین خرید کنین خیلی منتظر هفته و ماه نمونید. اول هم چیزای ضروری تر رو بخرید بهتره

من هفته ۲۵ولی هنوز تکمیل نشده

من بعد تعیین جنسیت شروع کردم دارم کم کم میخرم

اونجوری ک من شنیدم میگن بیشتر از دو دست صفر نگیرید

من از وقتی جنسیت مشخص شد تا قبل ۳۰ هفته همه رو خریدم

من هفته ۲۰ ریز میزا و لباس خریذم
هفته گذشته تخت و کالسکه و اینا
کاش همون موقع بقیه چیزا میخریدم کالسکه اون موقع ۱۳بود من گرفتم ۱۶تقریبا
اگه شرایط داری همرو باهم بگیز

من تا ۲۰ هفته خریدم ولی هنوزم اتاقش کامل نیست🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد