۳ پاسخ

چطور ارد بادام درست کردی؟

بذار روی بخاری یا شوفاژ کامل خشک بشه

نه نیاز نیست ،من ریختم تو‌ظرف شیشه ای درشم بستم گذاشتم فریزر ،هر موقع بخوام درمیارم باز بعد از استفاده میزارم فریزر

سوال های مرتبط