قطره پدی لاکت ک خیلی چرب هست بعید میدونم از اون باشه توی توضیحاتش هم نوشته مناسب برای اسهال یبوست و....
برا قطره هست منم تجربشو دارم
نبابا اون پروبیوتیکه ،برای روده ومعده مفیده اتفاقا
یبوستش از اون نیس
اره به خاطر قطره اس
پدی لاکت خودش برای یبوست و دلدرد و اسهاله دلش درد میکنه نفخ داره گریه میکنه
با روغن زیتون مقعدشو تحریک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.