۶ پاسخ

قطره پدی لاکت ک خیلی چرب هست بعید میدونم از اون باشه توی توضیحاتش هم نوشته مناسب برای اسهال یبوست و....

برا قطره هست منم تجربشو دارم

نبابا اون پروبیوتیکه ،برای روده ومعده مفیده اتفاقا
یبوستش از اون نیس

اره به خاطر قطره اس

پدی لاکت خودش برای یبوست و دلدرد و اسهاله دلش درد می‌کنه نفخ داره گریه می‌کنه

با روغن زیتون مقعدشو تحریک کن

سوال های مرتبط

مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۱۶ ماهگی
مامان مانیاد مامان مانیاد ۱۳ ماهگی
مامان پرواز مامان پرواز ۹ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۴ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی