دخترم 2ماهش کمی سرفه خشک داره

۲ پاسخ

دختر منم بعضي وقتا ميزنه با عطسه مشكلي نيس واس رشدشونه

دکتر گفت عطسه اشکال نداره ولی سرفه اگه از روزی ۱۰تا بیشتر بود بیارش

سوال های مرتبط

مامان فؤاد مامان فؤاد ۶ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی