۴ پاسخ

عزیزم سرکلاژتو باز کردی ؟الان شرایطتت اوکیه. استراحتی یا کاراتو میکنی.من الان باز کردم

عزیزم تا وارد ۳۷ هفته شدی باز کرد برات. داخل مطب باز کردی.درد نداشتی.منم سرکلاژ کردم. دوست دارم طبیعی زایمان کنم

و منی که کلن نمیدونم سرکلاژ چیه

آره دیگه قطع میکنی

سوال های مرتبط