بتا که خوبه نگران نباش و اینکه خارج رحمی باشه زیر شکم هم خیلی درد میکنه در کل خارج رحمی بودن یا نبودن فقط با سونو مشخص میشه
به خودتون مسلط باشید خوشگل خانم . رشد بتا عالی بوده ماشاءالله 🥰♥️
و اینکه بارداری خارج رحم همراه با درد و علائم هست .
نه بتات رشدش خوب بوده لکه بینی ممکنه برای هماتوم باشه
استراحت کن و برو دکتر شاید نیاز باشه شیاف استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.