۳ پاسخ

بتا که خوبه نگران نباش و اینکه خارج رحمی باشه زیر شکم هم خیلی درد می‌کنه در کل خارج رحمی بودن یا نبودن فقط با سونو مشخص میشه

به خودتون مسلط باشید خوشگل خانم . رشد بتا عالی بوده ماشاءالله 🥰♥️

و اینکه بارداری خارج رحم همراه با درد و علائم هست .

نه بتات رشدش خوب بوده لکه بینی ممکنه برای هماتوم باشه
استراحت کن و برو دکتر شاید نیاز باشه شیاف استفاده کنی

سوال های مرتبط