۶ پاسخ

ایروکس میزنم

بیبی‌فرست میزنم تابستونا

تابستونا افتاب شدیده میزنم

من میرم خوزستان میزنم یا تابستونا ببرم بیرون جایی
بیبی فرست

اگه هوا افتاب باشه اره
بیبی فرست

من گرفتم براش و چند بار زدم ولی چون دست می ماله سرو صورتش بعد میزنه چشمش و دهنش چشاش قرمز میشد دیگه نزدم بنظرم نزنی بهتره

سوال های مرتبط