من یک بسته خرما خشتی هستش میگیرم با کره تفت میدم یکم دارچین میزنم بعدم بیسکوییت پتی بور و گردو هم خورد میکنم قاطیش میکنم بعدم توپی توپی میکنم تو ظرف دردار میتونه تو نارگیل و کنجد هم بغلطونی(میشه پودر کاکائو هم زد)
ما یکم آردو تفت میدیم که بوی خامیش گرفته شه بعد بهش کره اضاف میکنیم و خرمایی که هستشو گرفتی بهش اضاف میکنی یکم داروین و پودر هل میریزی بعد با گوشت کوب حسابی ورز میدی بعدم هر جور دوست داری شکل نیدی تو پودر نارگیل ،کنجد ،مغزیجات میتونی بزنی
من کره رو داغ میکنم خرما رو میریزم توش یکم تفت میدم بعد شعله رو خاموش میکنم بهش پودر پسته وگردو وبادام درختی و کنجد اضافه میکنم یا توپک درست میکنم یا میریزم توی ظرف هرروز یکم میدم بخوره خیلی خوشمزه میشه بچه من خیلی دوسداره
عجب کیکی🤤😋😋
یزره کره رو بزار ذوب بشه بهش خرمای پوست گرفته شد اضافه کن هم بزن یک دست بشه
پودر گردو پسته بادام بیسکویت پتی پور اضافه کن توپک درست کن یزره پودر دارچین و پودر زنجبیل پودرکاکائو هم میتونی اضافه کنی
هسته اش رو بگیر با کره تفت بده بعد از رو حرارت بردار دایره دایره کن شکل بده با دستت بعد رو پودر نارگیل یا پودر مغزیجات بغلتون
من اینو دارم درست کردم خیلی خوشمزه شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.