۵ پاسخ

من اولین معاینه تحریکی هفته ۳۶ شدم همراهش طب سوزنی هم میکردم هفته ۳۸ زایمان کردم. اولین معاینه رو خیلی خونریری داشتم مثل پریود بود تا یک روز

مال من که برعکس شد🤣🤣🤣۳۸هفته و ۲روز بود قرار بود برم برا معاینه اما صبح زود دردام شروع شد دیگه عصر رفتم زایشگاه ماماهمراهم همونجا معاینه تحریکی کرد سرعت دردام و پیشرفتم زیاد شد تا شب ساعت ۲۰:۲۰زایمان کردم

۳ روز بعد

من اصلا معاینه نشدم فقط گفتن درد داشتی برو بیمارستان نداشتی 40هفته بیا 😂😐

منم دو شب پیش معاینه شدم هنوز زایمان نکردم تاریخ رایمانمم امروز بوده

سوال های مرتبط