دکتر افسون یادگاری خیلی با تجربه هست ولی ارتباط نمی گیره زیاد.دکتر ارزو شیدا هم مطبش شلوغه و نزدیک عید ممکن بره یزد و نباشه!!!دکتر کمالی هم هست ولی پولکیه.خوانسار یه دکتر مختاری هست که خیلی خوبه…سونو گرافی هم نجمه علی آبادی که کلا این هفته نیست.دکتر ناصری هم رفته خارج.دکتر شیرمحمدی فقط برای سونوگرافی هست که اونم یه سریع قبولش ندارند.یه سونوگرافی طالبی هم هست که خیلی شلوغه ولی جوان و کم تجربه هست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.