۱ پاسخ

دکتر افسون یادگاری خیلی با تجربه هست ولی ارتباط نمی گیره زیاد.دکتر ارزو شیدا هم مطبش شلوغه و نزدیک عید ممکن بره یزد و نباشه!!!دکتر کمالی هم هست ولی پولکیه.خوانسار یه دکتر مختاری هست که خیلی خوبه…سونو گرافی هم نجمه علی آبادی که کلا این هفته نیست.دکتر ناصری هم رفته خارج.دکتر شیرمحمدی فقط برای سونوگرافی هست که اونم یه سریع قبولش ندارند.یه سونوگرافی طالبی هم هست که خیلی شلوغه ولی جوان و کم تجربه هست.

سوال های مرتبط

مامان دلوین و آیرین مامان دلوین و آیرین روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا🩷 مامان افرا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری