۷ پاسخ

من کلا یه آزمایش رفتم اونم ۱۲۹۳ بود دیگه نرفتم دکترم نگفت تکرار کن

برای بار دوم هم منفی میشه

برای من که فکر نمی کنم عددش بالا بره

عزیزم نگرفتی هنوز ازمایشتو

انشاالله که رفته بالا عزیزم نگران نباش

انشالله

خدا خوش حالت کنه الهی آمین

سوال های مرتبط