ن بابا ۱ تومنه ..دهک بندی هم نیستش رقم آخر کد ملی الان ۰و ۱ و ۲ دارن میدن ۲۰به بعد ۳و۴ و۵بقیه هم ۲۵ام به بعد
این دیگه خیلی ظلمه یکی ژنتیکی لاغره خودشم چقدر نیم کیلو از بچه من لاغر تره بهشون تعلق میگیره بعد بچه من که کم خونه با کلی ویتامین و مکمل کم خونیش و رفع میکنیم وزنشم زیاد نمیشه بهداشت میگه خوبه واقعا مسخرس ملاک وزنه
ن بستگی ب رقم داره اخر کارت داره ن جیزی من رقم اخر شماره ملیمون۷بود ولی دیشب رفتم گرفتم
ب بچه من ک ندادن لاغذم هست
مگه به بچه ها کالابرگ میدن؟؟تا چه سنی؟
مگه ب بچه ها میدن؟تا چ دهکی؟
این بچه ها. دادن
الان ب بچه ها تا ۷ میدن ۹ نمیدن؟
این منظورش به کالابرگ سو تغذیه بچه ها هست
مگه کالا برگ یه تومن نبود؟کردنش ۸۰۰؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.