به نظر من پسرونه بیشتر میخوره
اسپرته عزیزم
عزیز کامل دخترونس بخاطر حالت قرارگیری اون پم پم ها. اگر یدونه بود پسرونه بود چون دوتا به شکل خرگوشی هست دخترونس ربطی به رنگش نداره.
من ازینا یادمه 6 ماهگی مهبد سفارش دادم فقط پم پم ها مشکی بود
هرچی هست قشنگ نیست
اسپرتع مشکیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.