۶ پاسخ

به نظر من پسرونه بیشتر میخوره

اسپرته عزیزم

عزیز کامل دخترونس بخاطر حالت قرارگیری اون پم پم ها. اگر یدونه بود پسرونه بود چون دوتا به شکل خرگوشی هست دخترونس ربطی به رنگش نداره.

من ازینا یادمه 6 ماهگی مهبد سفارش دادم فقط پم پم ها مشکی بود

هرچی هست قشنگ نیست

اسپرتع مشکیع

سوال های مرتبط