من آمپول و قرص خوردم یه فولیکول ۳۰دارم دکتر گفت شده یه کیست کوچیک دارو داده
بستگی به سایز کیست داره اگه بزرگ باشه باید دارو مصرف کنی
من کیست داشتم ولی کوچیک دکتر دارو نداد و مصرف داروهای هورمونی را ممنوع کرد چون باعث رشد بیشتر کیست میشه
برای کیست برو دکتر حتما
تو مرحله اول باید کیست درمان باشه
بعد اقدام کنی به بارداری
نع کیست دفع نمیشه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.