شیرخشک فرزند آوری
بچه ها کسی میدونه این تخم چیه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

تخم نیس؛ میوه درخت بنه هستش

پسته وحشی

پلیت هست واسه طوطی یا عروس هلندی

شبیه غذا ماهی هست

بنه خیلیم خوشمزس بیشتر سمت جنوب و لرستان هست طبع گرمی داره

بنک

بختیاریا میگن بنکچ

🤣یکی میگه خوردنیه یکی میگه غذای پرندس

من خیلی دوست دارم،خیلی از طعمش خوشم میاد😋

بنه یا پسته وحشی وسط کشک بادمجون خیلی خوشمزس من قاطی کنجد اینا میکنم میخوریم البته اول بو میدم ک نمکی بشه

بنه

این غذای طوطی و عروس هلندی هست

سوال های مرتبط