تخم نیس؛ میوه درخت بنه هستش
پسته وحشی
پلیت هست واسه طوطی یا عروس هلندی
شبیه غذا ماهی هست
بنه خیلیم خوشمزس بیشتر سمت جنوب و لرستان هست طبع گرمی داره
بنک
بختیاریا میگن بنکچ
🤣یکی میگه خوردنیه یکی میگه غذای پرندس
من خیلی دوست دارم،خیلی از طعمش خوشم میاد😋
بنه یا پسته وحشی وسط کشک بادمجون خیلی خوشمزس من قاطی کنجد اینا میکنم میخوریم البته اول بو میدم ک نمکی بشه
بنه
این غذای طوطی و عروس هلندی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.