مامانا بستنی چطور درست کنم برا پسرم

۲ پاسخ

موز رو بزار یخ بزنه بعد توی مخلوط کن بریز خوردش کن بعد بریزش توی ظرف دوباره بزار فریزر خودشو ک گرفت حابت اسکوپی بزار توی کاسه بده بخورههه

بدون بستنی ساز که نمیشه ولی معمولی بخوای درست کنی مثلا شیر موز و پودر پسته بریز تو قالب بزار یخ بزنه یا شیر کاکائو یا شیر پسته یا شیر عسلی با یکم خامه عسلی اگه اسهال نداره میتونی یکم خامه سبک هم بزنی توشون.شیر توت فرنگی یا مثلا آبمیوه انبه بزاری یخ بزنه. آب پرتقال و....

سوال های مرتبط

مامان گلپسر😍 مامان گلپسر😍 ۲ سالگی