سلام مامانا
۴ روز پریودیم عقب افتاده بتام ۱۵۰۰ بالا نیس؟؟

۶ پاسخ

من روز قبل موعدم بالا 200 بود ولی هنوز نرفتم سونو ببینم چه خبره🥴😅

من بعد ۶روز تاخیر ۱۷۵۴بود
برا ۴روز خوبه

نه عزیزم اوکیه
منم ۲ روز بعد تاخیر ۱۳۰۰ بود

شاید دو قلو باشه مبارکت باشه

عزیزم اگه باردار نباشیم بتا چند میشه؟؟0

چرا بالاست

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری