۶ پاسخ

نه خوبه
باید۱۰تا۱۲ سانت اضافه شه
به اونایی که سربزرگ دارن فک نکن که بگی سربچه من کوچیکه
باید کارکنه
بزرگ باشه کار نکنه چه فایده

عزیزم شما سزارین اختیاری شدین؟کدوم بیمارستان میشه لطفاً راهنماییم کنید من احتمالا از نیشابور بیام برا زایمان مشهد ولی زیاد اطلاع ندارم کدوم دکتر برم

عزیزم منم دور سرش ۳۴ بود تولدش ۴۴ونیم بود گفت خوبه دکتر

ن عزیزم خوبه من دخترم ۳۲/۵ بود تولدش یکسالگی ۴۳ دکتر گفت ژنتیکه

تولدشو یادم نمیاد ولی یک سالگی ۴۶ بود

پسر من ۳۲ موقع تولد
یکسالگیش ۴۸ بود
بستگی به ژنتیک داره. ما سمت پدرم سر و سرشونه هاشون درشته. بعضیا سرشون ریزه

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم مامان ماهلینم ۱ سالگی