۴ پاسخ

ما کرجیم طبقه ی ۶ صداهارو همه رو میفهمیم حتی ج نگنده ولی چاره ای نیست موندیم خونه معلوم نیست تا کی طول بکشه که اومدیم و سالها جنگ ادامه داشت

اونایی که طبقه بالا بودن بیشتر زنده موندن تا پایینیا بنده های خدا خدا رحمتشون کنه

نیا اصلاااااااااا

میزنن خواهر

سوال های مرتبط