۹ پاسخ

نیازی نیست

نه نمیخواد. اصلا نمیزاره ک بزاری. سبکه واکسنش

من که نزاشتم سبک بود

استامینوفن بزن اگ بیقراری نیکنه هیچ نزار دیگه

من که نذاشتم امروز زدم

ن نمیخواد

من نزاشتم سبک بود

نه هیچی نمیخواد

فقط پا رو بذار

سوال های مرتبط