لقاح نهایتا ۱،۲ روز
اون لانهگزینیه که طول میکشه
من از بعد از اقدامم تقریبا سه روز که گذشته بود کم کم حس میکردم زیر دلم درد میکنه ، گرفتگی داشتم ، و خسته میشدم
دوستان یک سوال برای آزمایش اسپرم میگن بعد ۳روز رابطه بری حتما باید بعد ۳روز باشه مثلا بعد ۱۰روز بری چیمیشه؟
فهمیدی بهم بگو منم اقدامم خیلی امیدوارم ک اين ماه باردار بشم دیشبم رابطه داشتم از دیشب ک کمر دردم توی روزای تخمک گزاری ۲ باز رابطه داشتم امکانش هست بگیره ؟؟
دقیقا سوال منه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.