سلام خوبین؟
دست منم مثل شما درد میکنه افتادم زمین😭
شما گچ گرفتین؟الان دستتون بهتره؟
یکم قطره آد یا قطره ای که دوسداره رو بزن به پستونک یا نبات بزن به پستونک
من پستونکی که گرفتم بی بی لند اورتودنسی مدل اونت بود که بچم سریع گرفت
پستونک سر گرد ۰ تا۶ ماه بخر کوچیکه اونو میگیره بد عادت کرد ارتودنسی بده منم دخترم نمیگرفت بهش از گردا دادم بعد ۲ ماهگی هم ارتودنسی
دختر من هم اصلا نگرفت
منم هرکاری میکنم اوق میزنه
سر پستونکش یا یکم شیر بزن یا ویتامین آد شاید بهتر بگیره
پستونکو بزن به نبات میگیره
چند تا امتحان کن ببین کدوم رو میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.