سلام بچم پستونک نمیگیره چیکارکنم؟

۸ پاسخ

سلام خوبین؟

دست منم مثل شما درد میکنه افتادم زمین😭

شما گچ گرفتین؟الان دستتون بهتره؟

یکم قطره آد یا قطره ای که دوسداره رو بزن به پستونک یا نبات بزن به پستونک
من پستونکی که گرفتم بی بی لند اورتودنسی مدل اونت بود که بچم سریع گرفت

پستونک سر گرد ۰ تا۶ ماه بخر کوچیکه اونو میگیره بد عادت کرد ارتودنسی بده منم دخترم نمیگرفت بهش از گردا دادم بعد ۲ ماهگی هم ارتودنسی

دختر من هم اصلا نگرفت

منم هرکاری میکنم اوق میزنه

سر پستونکش یا یکم شیر بزن یا ویتامین آد شاید بهتر بگیره

پستونکو بزن به نبات میگیره

چند تا امتحان کن ببین کدوم رو میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان هاتف مامان هاتف ۱۵ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی