۵ پاسخ

اگه خارش و سوزش یا بوی بد اینا داره عفونته باید بری دکتر بهت دارو بده یا هم کرم واژینال دالاواگسی یا کلوتریمازول بگیری استفاده کنی البته دکتر بری بهتره چون نوع عفونتا باهم متفاوت و داروش هم فرق میکنه

عفونت

اسپرمه در اومده

سبزه؟

......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ودوم بارداری