۱۱ پاسخ

خواهر تریاک انداختی توش؟🫣
چرا انقدر پررنگه😂

بله ک دلتنگیم ولی کاش انقد پر رنگ نخوری

ما به این میگیم چای تریاکی 😂😂

نوش جان 😍

چایی یک عملی🤣

نرفتی پیش مامانت

بله صدرصد

منم پررنگ میخورم داغ

چقدرررر پررنگ 🥴🥴🥴

عه مامان آدرین خوبی کجا بودی بازم از رو چاییت شناختمت

چرا انقدر تیره 😂

سوال های مرتبط