بزن مامان دخترکم و تو دلی یا زوده؟🤣🤣🤣🤣🤣

تصویر
۶ پاسخ

😂😂😂😂

خیر است 😁آخی یادش بخیر مامان سفیدبرفی بودی یروزی😁

چقدر ریلکسی😅🙄

من چی بگم که ۱۳ روزه تاخیرم 😬😂

خوش بحالت به آرزوت رسیدی,🤣🤣

مبارکه

سوال های مرتبط