خانما آمپول آزادسازی برا چی میزنید؟؟تنبلی تخمدان؟

۳ پاسخ

من نداشتم ولی زدم

برای ازاد سازی فولیکولی که بالغ شده باشه و امکان باروری داشته باشه

تنبلی تخمدان داشته باشی بابد قرص محرک تخمدان بخوری فولیکول بالغ داشتی آمپول میزنی ک ازاد بشه بعد ۱۴ روز پریود نشدی حامله

سوال های مرتبط

مامان هدیه مامان هدیه هفته سی‌ویکم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری