از هفته ۳۶ ببعد به بچه نارس نمیگن دیگه
ولی اگه منظورت برای دستکاه رفتن هستش والا بستگی به تنفسش و ریه هاش داره حتی ممکنه یکی بچه اش ۴۰ هفته به دنیا بیاد ولی دستکاه هم بره
یکی ۳۵ هفته به دنیا بیاد دستگاه نره
از هفته ۳۸
ولی گفتن ۳۷ هفته ولی بعضی ها بودن ۳۵یا ۳۴ ب بالا بچاشون وزنشون خوب بود دستگاه هم نرفتن
من دوست دارم الان هم بیاد 🤣🤣
۳۷هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.