۱۲ پاسخ

آبمیوه انار بخور
ترنجمی بگیر از عطاری بدع

معمولا زردی ۱۳ رو میگن دستگاه بگیرین تو خونه بزارین زیر دستگاه من پسرمو نزاشتم چند روز بعد شد ۱۵ بستری شد

قطره شیر خشت خوبه ولی نباید زیاد بدی
انارم خیلی خوبه

وا ۱۳ خوبه گفت؟؟؟؟؟
من بچم رو ۱۱ بود دکتر گفت زیاده باید دستگاه بگیری. معمولا زیر ۱۰ اوکیه بازم من تا ۶ رسوندم دوکی شد

ن زیاد ۱۳ زیاد

بالای عزیزم دکترتو عوض کن

نسبت به سنش عیب نداره

۱۳ بالا
دستگاه بگیر تو خونه بزار

بچه منم داره دکتر میگه تو این تایم عب نداره چند بارم بردم میگن عب نداره

زردیش بالاس که
بزار زیر دستگاه بچه رو

هنوز زردی داره کم کم کمرنگ میشه ...آزمایش آنزیم کبدی نفرستاد دکتر

زردیش زیاده چ دکتر بی سوادی

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی