❤🌏خانما سزارین بهتره یا طبیعی؟

۲۳ پاسخ

هیچ کدوم هر کدوم یه جور پدر ادمو در میاره

سزارین بودم و اصلا از سزارین راضی نبودم در حد مرگه دردش هنوزم درد دارم طبیعی دردش همون موقع زایمان هست فقط

سزااارین

صددرصد سزارین

وای درد طبیعی خیلی بده

من سزارین بودم چون کمکی نداشتم از روز سوم مجبور شدم کارامو خودم کنم در حد کم ولی راضی ام از سزارین

سزارین

خونریزی داشتم تهش اومدم میگه ۱ سانت هستی اگه همین جور باشه سزارینی

من اومدم بیمارستان

سزارین ☺️

سزارین با درد بعدش مردم و زنده شدم ولی بازم سزارین انتخاب میکنم

طبیعییییی
از سزارین وحشت دارم

سزارین
من دیروز سزارین شدم امروز هم مرخص شدم
برای هیچیش هیچ دردی نداشتم
نه سوند نه بی حسی نه بعد عمل
فقط یکم الان رد بخیه هام میسوزه همین
البته پمپ درد گرفتم که خیلی کمک کرد

من ب اندازه تمام عمرم از سزارین راضی بودم

قطعا طبیعی من اولی طبیعی بودم دومی سزارین ولی میگم طبیعی بهتره

سزارین 🤤

هزاران درصد فقط سزارين

قطعا سزارین

سزارین بودم یه دور مرگو جلو چشمام دیدم

طبیعی زایمان کردم امروز مرگو با چشمام دیدم

سزارین هاااااا بار

صد دردصد سزارین

سزارین

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان دختری❤️ مامان دختری❤️ ۴ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری