مامانا کسی به بچه ش واکسن ابله مرغون زده؟

۹ پاسخ

یکی از تمام استاد های عفونی ایران میگه وقتی کل کشور واکسینه نمیشن نباید واکسن زد چون بچه بعد ۲۰ دوباره باید واکسن بزنه،اونوقت یادت نیست زده یانه،بهتره که توی بچگی ابله رو بگیرن چون توی بزرگسالی میشه زونا و خطرناگه،خلاصه که من نمیزنم

مگه اومده؟

بنظرم بگیره بهتره راحت میشه

عوارض نداشت ب دست زد

اگه بعد از ۱۶ماهگی بزنه بازم دو دوزه بعدیش سه ماه بعدش

من زدم دو دوزه اگه دوز اول رو قبل۱۶ماهگی بزنین دوز دوم باید چهار سالگی بزنه

مگه واکسن خاص دیگه ای داره؟
پسرای من تازه گرفتن

من میخوام بزنم تابستون بزنم احتمالا، دکترش گفت میتونی بزنی ولی خودم چون تحقیقاتم کامل نشد نزدم😂😂😂

سئوال منم هست میخوام اگه کسی زده ببینم چجوریه منم ببرم بزنه دخترم اگه نگرفت

سوال های مرتبط

مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی