بیخیال بابا خیلی مدلای جدید تری میاد
بخرش گرون میشه
آره حتما بخر
من امسال همین قیمت گرفتم خوبه گرم فقط سایز بزگتر بگیر ک کوچک نشه
صورتیه رو بگیر خیلی نازه
سایز پنجاه بگیر
اره بگیر بنظرم
الان تو اف میتونی قیمت مناسب تر پیدا کنی...من رفته بودم انزلی مسافرت اونجا برا دخترام گرفتم۱/۲۰۰ اوونم وارداتی بود ب نظرم مفت بود.الان زمستونه ها تو افه
خیلی نازه همین اولی
خیلی خوشگله کالباسیه
اره خوبه
فقط حواست باشه کوچیک نگیری
چقدر صورتیه نازه
نه.
بخر نگه دار
خوشگله بخر
یاسی رو دقیقا من برای دخترم خریدم چن میده ؟؟
نه گرونه فصلش داره تموم میشه
اوکاری کرده جنسش بفروش بره😄
من جات باشم میخریدم
آره قشنگه منم میخوام واسه پسرم کاپشن بخرم واسه سال بعدش
من پارسال اسفند یه کاپشن برای پسرم خریدم
کل امسال پوشید
تو اف خریده بودم ۳۵۰
همونو امسال ۱۹۰۰ داشت میفروخت
اره بخر خیلی خوبه
ولی دو سایز از الآنش بزرگتر بگیر
قشنگه ها، والا ۲ونیم نمی ارزه😐
ن گلم نمیشه اینقد مطمئن باش
قشنگه
بخر خب
خیلی خوشگله ولی بالا میگ
چند تا مدل داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.