خانومای خوشگل آیا پر کردن دندان درشیردهی خطرناکه

۵ پاسخ

ن من سه ماه پیش یدونه عصب کشی کردم

نه من انجام دادم

نه عزیزم من ۹نا عصب کشی و پر کردم

ن عزیزم منم پر کردم فقط ی ساعت شیر نده

نه
فقط تو بارداری اونم بخاطر بیحسی
تازه همونم ۳ماه وسط خطر نداره

سوال های مرتبط

مامان دلــوینم🐣♥️ مامان دلــوینم🐣♥️ ۲ سالگی